dinsdag 27 maart 2012

Jeugd Lead 1, Arnhem

HoppĂ  de 1e jeugd lead zit er ook alweer op!

De dag voor de wedstrijd nog getraind in de Uithof, wat wel goed aanvoelde. Vol vertrouwen op naar Arnhem.
Ik was nog nooit eerder in Arnhem geweest, eindje rijden maar de hal is wel mooi, niet zo heel veel overhang, maar vooruit.
De eerste kwali zat op een rechte wand, lekker veel randjes en niet zo moeilijk. Top.
De tweede kwali moest ik als eerste klimmen. De route zag er lastig uit met vervelende slopers, door een lichte overhang. Wat onzeker stapte ik erin, maar gelukkig lukte het vrij snel om die onzekerheid een beetje van me af te zetten. Gelukkig maar want de route was echt gaaf. Tot diep in de verzuring kon ik doorklimmen, tot er uiteindelijk bij het laatste setje voor de top echt niks meer in zat.
Na de kwali's mocht ik als eerste door naar de finale.
2e kwali


In de isolatie was het nogal tropisch, lekker opwarmen met zweethanden... Hopen dat het in de finaleroute wel mee zou vallen!
De finaleroute zat op dezelfde wand als de 2e kwali en zag er ook wel leuk uit. Dat was ie ook zeker!! Hij klom lekker door tot er een lengtepas kwam, naar een greep met een klein randje. Statisch naar die greep lukte niet (te klein) en het springen lukte het niet om het randje te houden. Balen, voelde alsof er anders nog wel aardig wat meer in had gezeten.


Maar toch genoeg voor een 2e plaats, achter Eva. Djoeke was 3e geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten