maandag 19 maart 2012

Lead 1 & RTC

Eindelijk weer eens iets om te melden na een lange tijd stilte!

Omdat ik inmiddels al A ben, mag ik nu ook meedoen aan de volwassenen wedstrijden, de eerste was zondag in Nieuwegein.

Nogal moe en beetje ziekjes vertrok ik naar Nieuwegein. Ik deed mee met het idee 'kijken wat het wordt' maar hoopte stiekem wel op de finale. De eerste kwalificatie route was een paarse route die er wel oke uit zag. Top :-). De tweede was al een stuk pittiger, maar wist toch nog vrij ver te komen, ver genoeg voor de finale!

De finaleroute was een zwarte route op de hoofdwand, helaas viel ik er al vrij onderin uit door een wat krachtigere pas. Balen, maar voor de eerste keer meedoen bij een volwassenen wedstrijd is een 6e plek helemaal niet slecht toch?!


Verder train ik nu ook elke vrijdag met de RTC; regionale talenten centra. Deze zijn alleen nog maar in Midden-Nederland gestart, maar gelukkig werd ik gevraagd om daar mee te mogen doen.
Het is een erg gezellige groep met ook erg enthousiaste (en goede) trainers. Bij de wedstrijd hebben we ook gefilmd, zodat je kan zien wat goede aandachtspunten zijn. Ben benieuwd!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten